Cbkszn benim de öyle ve sağ kaburgamın altında kafası var sürekli kendini gerdirip kaburgamı çok acıtıyor o esnada ayakları da sol kasık tarafından çıkacak gibi oluyor ama olsun hareket etsinler de ☺️🙈 şükür bugünlerimize bizde 30 haftalığız , oturmak işkence hele ki biraz eğileyim öne doğru asla izin vermiyor sıkışıyor oda yazık 🥹