YaseminNurcanSu Kızlar uygulama ve son adet tarihine göre 4+5 haftalik hamileyim dun betam 923 cikti suan ilaclarimi vitaminlerimi aliyorum 1 2 hafta sonra gitsem hastaneye bir sıkıntı olur mu acaba
Asi_07 YaseminNurcanSu 5 haftalıkken kese için gittim tekrar 2 hafta sonra gitmiştim bu hafta giderseniz keseniz gözükür bikaç haftaya bebek ve kalp atışı için gidersiniz en azından kese doğru yere yerleşmiş mi sağlıklı gebelik mi diye giderseniz iyi olur