Baharer321 kasık ağrısı ben ilk haftadan bu haftaya kadar yaşadım hala yaşıyorum 35. Haftadayım ben de çok sorardım doktora lekelenme ve kanama olmadığı sürece normal derdi. İdrar tahlili ver istersen sağlık ocağında enfeksiyon varsa aile hekimi söyler sana kendi doktorun da ilaç yazar, eğer enfeksiyon yoksa korkma