Kızlar sabah ki beta sonucunu sağlık ocağında verdim akşam saat 18.30 çıktı (beta 2.30) doktor gebelik yok dedi akşam devlet hastanesine gittim 18 saat oldu çıkmadı yani e nabıza düşmedi hastaneyi arıyorum sistemle alakalı bekleyin diyor başka yerden öğrenebilir miyim