Kızlar doktora gittim boş gebelik dedi 6+3 te psikolojimi alt üst etti. O günden bugüne artık her şey zihnimde bitmişti bebek yoktu ve kürtaja hazırladım kendimi. 1 hafta sonra gittiğimde başka bir doktora bebeği gördük ve kalp atışını da duydum. Bir haftadır depresyona girdim onun yüzünden o nedenle doktor çok önemli