68pembemavi01 Kızlar sağlık ocağındaki yazılanı almadım bunu aldım burdan bir arkadaş da sordum bunu almış kullanan var mı aranız da diğer decavit’3 baktım için de paraben varmış bunda yok.
Minnaksever 68pembemavi01 ne zaman kullandik hatırlamıyorum 4,5.yil oldu ama d vitamini başlayın dendiyse kullanabilirsiniz
Booksandcats Sağlık ocağından verileni bize de kullandırtmadı doktorumuz içinde paraben var dedi biz pedia-d kullanıyoruz temiz içerikli görseldekini kullanmadık ama kendim için o markanın b12sini kullanıyorum
68pembemavi01 myavocado 12 günlük birşey olmaz mı canım🌸 birde günde kaç kullanılmalı 12 günlük bebeğe
myavocado 68pembemavi01 9-10. gün başladık biz de kullanmaya doktoru öyle demişti. Bana doktorumuz iki damla dedi, eczane bir damla dedi. Ben doktoru dinledim iki damla veriyorum.
68pembemavi01 myavocado Ezcane de bana bir fıs dedi baktım için de damla da varmış bende 2 damla verim o zaman sağlık ocağındaki ebe bana 6.7. gün başla demişti.yarın başlayım artık.