Btl42 Kızlar geçen hafta doktora gittim rahim ağzım 3 cm miş 22 haftalık hamileyim şu anda okuyorum çok düşük diyolar doktorum da bu konuyla ilgili bişey demedi bu arada çalışıyorum dinlenme fırsatım da pek olmuyor şu anda ne durumda bilmiyorum bi belirti bişey de yok belim ağrıyo o kadar doktora da yeni gittim diğer randevum 3 hafta sonra ben napayım şimdi baya telaş yaptım 3 ün altında olanlar hep hastanede yatıyoruz falan diyolar
Kumral60 Btl42 Canim pek degerlerden anlamiyorum ama bence de ara sor eger dinlenmen gerekirse onlem alirsin hastanede yatmasan bile evde dinlenirsin ihmal etme lütfen.
Aysesare Btl42 28 mm’di doktorum vajinal Progestan verdi. Günlük hayatıma normal devam ettim tabii dikkatli bir şekilde. Zaten hamileliğimin başından beri Evde iş yapmıyorum sağolsun eşim yapıyor mümkün olduğunca dinlenin derim.
Btl42 Esma54 aradım sordum ama bi sıkıntın yok şu anda dedi zaten geçen hafta gittim kendisi söyledi ben böyle bişeyden haberim bile yoktu 3 cm korkulacak bişey yok şu an diye ama araştırdığıma göre tehlikeli bi sınır mış
Melikerim Btl42 3 cm in sınır olduğunu ve dikkat edilmesi gerektiğini söylemişti doktorumm hareketleriize dikkat edin kendinizi fazla zorlamayın ve yormayaya çalışın bişey olmaz Allahın izniyle ilaç flndamı vermedi doktorunuz??
Esma54 Btl42 doktorun öyle dediyse kendini korkutma derim ama dikkatli olmakta da fayda var işten çıkıp dinlenin bol bol 🥰