aysenurx Kızlar bebek hediyeliği yapıcam ya da yaptırıcam her şey uçmuş gerçekten sizce kolonya mı yaptırmalıyım magnet mi? Ben biraz kolonyadan yanayım fikrinizi merak ettim
Gldrn58 aysenurx Bende kolonya düşünüyorum canım 40 mevlüdü okutursam Allahın izniyle o zaman da magnet yaptırcam