Tugba1234 hamuru yoguruyorsun canim. Ben mayalı yapiyorum daha güzel oluyor. Biraz mayalandirıp açiyorum oklavayla. Saçta pişiriyorum. Ama tam kızarana kadar pişirmiyorum yoksa sarılmıyor. Pişince arasına peynir koyup sarıyorum. Bende evlenince hamur açmayı ögrendim. Kocam cok seviyor diye 😂😂