Ggamze_ benim vücudum çatlamaya çok meyilli canım ben 12.haftadan beri kullanıyorum şükür hiç çatlamadım dediğim gibi kalçalarıma sürmemiştim oralar çatlamış bide beyazlaşmış yani kırmızı halini bile görmedim bende işe yaradı zaten çatlak kreminde en iyi marka diyebilirim eczanelerde onu öneriyor genelde