Nasıl geçiyor biz gün boyu yerimizde durmuyoruz artık böbreklerimde hissediyorum 😂2.gebeliğim oğlum çok sakindi doğunca çok yaramaz bir çocuktu ama Buda tam tersi olur inşallah 🙏 😀doğumlar ne zaman ben sezeryan olacağım mecburi kızlar Allah hepimizin bebeklerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💞ben hep temizlik yemek ile geçiriyorum günümü ama ağır işler yapıyorum kendimi alıkoyamıyorum gece de ağrıdan yatamıyorum 🤕