Betus06 tabi önceden arayıp tandevu alıyosunuz. Ama biz giderken farklı bişi bekliyoduk detaylı ultrasonda. Normal renksiz görüntüyle bakıyo öyle 3 boyutlu filan değil. Cd filan da yok. Sadece ölçüyo biçiyo işte. Ama dediğim gibi en iyisiymiş diye gittik bebeğin sağlığı olunca mevzu eyüp ekici diyolar çünkü.