Arkadaşlar merhaba 32 haftanın sonlarındayim 20 li haftadan beri tam göğüs ucumda sarı böyle yara gibi bişi var birkaç kere dayanamadım turnagimla çıkardım tekrar oluştu doğum sonrası süt gelmesi ya da yara olması gibi sorun yaşatır mi acaba yasayaniniz var mi