Bende şuan Kuşadasına kontrole gidiyorum devlet hastanesine dilan hanıma ilk doğumum olacak inşallah iyidir ebeleri falan çok stres oluyorum çünkü ebe konusunda normal doğum istiyorum gece sancım tutarsa ebeler doğum yaptırıyormuş bakalım şansımıza nasıl çıkacak