Merhaba kızlar sabah kan verdim pıhtılaşma için sanırım kan tahlili verdim e nabızdan bakınca ınr 0.18-1.2 normal değerler benim 1.16
Ptz 9.3-13.7 normal değerken 13.2 kendi değerim
Böyle hep sınıra çok yaklaşık değerler ilk kızımda erken doğum yapmıştım iğne kullanmıştım , pıhtılaşma ihtimali var anlamına gelir mi sonuçlara göre