Kızlar 33haftalik olcagiz dün doktrla konuştuk tamamen bana bıraktı . Serklajliyim serklajini alıp normal dogumuda bekleyebiliriz istersen sezeryanda olabilir dedi. Normal doğumun sürecinden korkuyorum seEryaninda sonrasından. Siz neler düşünüyorsunuz veya tecrübeleriniz neler. Dertleşelim