Hemsirehatice Kizlar 32+1 deyim. Bugun doktoruma calisir raporu almaya gittim. Bebegin basi asagi inmis dedi 2.5- 3cm gibi olctu. Erken dogum riskin var calisma dedi. Ayni durumu yasayan varmi su an ne durumdasiniz.cok moralim bozuldu ?
mceren Hemsirehatice benim 25. Haftamdan beri 2.5 cm. Artık düşmesi normal. 34. Haftamdayım doktor ilaçları da kesti. Kendini çok yormamaya çalış. Allah’ın izniyle birşey olmaz inş
Asiiye Hemsirehatice hafta olarak iyi bende riskli durumdaydim 33 haftaya geldm cok sükür igne ilac yatarak 34 haftayi gectin mi doktorum cok da sıkınti olmaz dedi hayirli dogum nasip etsin rabbim cumlemize
Tprknesrin Hemsirehatice benimde 31haftalik gebeyim doktor karnin aşağı inmiş dedi erken dogum tehliken var korkuyrm inne verdi geçmesse gel yatişini yapalım dedi inslh 20gune geçer😕
Hemsirehatice mceren gecmis olsun canim sanada. doktorum calisma deyince erken dogum riski deyince korktum. Insallah bebislerimize saglikla hayirlisiyla kavusuruz.
Tprknesrin Hemsirehatice yok gittim hemen karnin baya aşagiya çökmüş hemen açıklığa baktı şimdilik açıklık yok dedi ama erken dogum tehliken var inne yazacam onu kullan sirt agrin20 gune geçmese gel yatişini yapalim dedi😦