Kızlaaar 29+1 haftalık hamileyim dün şeker yüklemesi yapıldı hala kendime gelemedim aşırı derecede uyku halindeyim neredeyse tüm gün uyuyorum bugünde aşırı miskinim işlerimi zor bela yapabildim. Gerçi son zamanlarda öğlene kadar uyuyorum ama gün içinde koltukta da uyuyakalıyorum bu neredeyse 2 aydır filan böyle devam ediyor 😂 arada bi enerjim geliyor sadece bu 3. Trimester böyle mi geçecek 😅