ShutUp dimitri 110 gün kaldı bazen şaka gibi falan geliyor zaman hiç geçmicek sanıyordum. Çok çok zor bir hamilelik geçiriyorum ve hiç sonu gelmicek diye düşünürdüm şimdi ise prensesime kavuşmama az kaldı çok şükür 🤲🏻🌸
Rumeysa-elcim 6 günnnn doktorum cumaya kadar gelmezse doğum için yatışa alacağını söyledi çok tuhaf hissediyorum
Kubrakaraduman Rumeysa-elcim benimde 6 gün bugün kontrole gittim kendi doktorum izindeydi diğer doktor da pazartesi tekrar gel dedi doğum olmazsa kendi doktorun suni sancı için gün verebilir dedi siz direkt sezeryan mı olacaksınız suni sancı deneyecek misiniz
gzde355 defneaslanmom merhba benimde 69 gosteriyor doktorunuz tahmini doğum günü soyledimi su aralikta falan diye