Esma54 Aygn gebelikle ilgili kitaplar okumanı tavsiye ederim canım her anneye lazım diye bi katap var çok güzel 👍
sumeyyezumra Minikkus65 valla bende yaptiririm diyodum ama o fiyattan sonra son ana kadar dişimi sıkmayı dusunuyorum 😂
Minikkus65 sumeyyezumra çok doğru bi düşünce 😂 çok mantıklı valla 🙋♀️ alt tarafı bi iğne 1000 lira. Normal doğum 3500 tl veren varmis kız acıyı sanciyi ben çekiyorum 3500 lira doktora veriyoruz 😂😂
sumeyyezumra Minikkus65 oyle valla hayat pahali ya 🤣 senin gittigin yerde ne kadar normal dogum ozele mi gidiyosun
Gzmerdm Aygn kıyamam büyükler hepmi boyle bizimkilerde oyle dıyo dur bı sekızıncı aya gır daha cok var bı dogsunda sglıcakla deli oluyorum daha 22 ci haftamdayım benı bıraksalar hastahane cantasını bıle hazırlıcam bugunden🤣
Minikkus65 sumeyyezumra hayır devlete gidiyorum. 2 tane özel hastane var. Birinde 2500 diye duydum sezeryan ama normal i bilmiyorum. Zaten imkanım el vermez özelde doğuma. 😞🐣
Serays Aygn o korku herkeste oluyor bence hatta ben keşke kusarak doğurabilsem bile demiştim😄 Sonuç epüdralsiz normal doğum 🙏
Serays Aygn gece 2.30 da suyum geldi 4.30 gibi sancı başladı ertesi öğlen tam 1 de doğurdum . Kolay olmadı fakat sezeryana tercih ederim tabiki. Doğum bittiği anda yeniden doğuyorsunuz
Minikkus65 sumeyyezumra Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🐣💕 nerelisin kaç haftaliksin 🤗🐛
Damla-bartu Ay bende çok korkyorum 3 haftam kaldı 2. Beneğim olucak inşallah ama korkyrm çok fazla birde bebeğimin sağlığı nasıl diye meraktan ölüyorum detaylımız biraz riskliydi doğuncq görücem ve öğrenicem rbbim nasip ederse