dorugun_annesi1 Kızlar ya ben kadirlide elif sıdıka tezcana gidiyorum muayenesinden memnunum 2 kişi kötüledi ameliyatı kötü geçmiş. Dikiş ile ilgili sorun yaşamışlar . Bu doktorda doğum yapan veya yakını doğum yapan oldu mu. 36 haftalığım şuan doğumuma az kaldı
Gamze-ee Merhaba yeni gördün mesajınızı bende Elif hanım da spinal sezaryen doğum yapacağım, acaba doğum yaptınız mı nasıl geçti, korkuyorum da açıkcası