Munisett hamılelıgım boyunca 2-3 kutu kullandım asıl kullanmazsan sıkıntı dedı doktorum karnımda cıddı agrılar olmaya baslamıstı cunku 1 kutu bıtırdım tekrarlardı fıtıl verdı yıne gecmedı 2. Kutuyuda kullandım ilk gebeliğimdede kullanmıstım sıkıntı olmadı