Burda daha önce bi post atmıştım ilk çocuğun ense saçıyla ilgili düz inerse kız olurmuş ardı diye bu bi hurafe biliyorum benim annem benden sonraki çocuğun cinsiyetini bu şekilde bilmiş aynı şekilde görümceminkini de göz altı mor ve ense saçı düz değil arka erkek dedi erkek doğurdu belki tesadüfen bildi bende bunun ne kadar doğru olduğunu sordum bu kadar. Uzatmanın sordum diye ısıtıp ısıtıp önüme getirilmenin bi anlamı yok