La_sumom Süreç nasıl ilerliyor 32. Haftada raporu alıp direkt işten mi ayrılıyoruz 37. Haftaya kadar çalışıyor muyuz sizler nasıl yaptınız
Merve-metin La_sumom ben dayanabilirsem eğer 32.haftada çalışabilir raporu alıp 36.haftada çalışamaz raporu alacam ayrılacam izne
Mervealya1992 La_sumom 32 haftada iştem ayrılırsan calısamaz raporu doktor bılıyor zaten eğerki 37 ye kadar calıscam dıyorsan 32 de calısır rağoru alıp 37de calısamaz alcan ben mesela 32 de dırek dogum ızne cıkıcm rağorumu verp
Beyazmelekkk Merve-metin bende çalışmayı düşünüyorum ama anlamadığım su raporu 37+0 olunca mi alıp vericez ayrilicaz yoksa 36+0 da mı ?
Merve-metin Beyazmelekkk normalde 37+0da ama ben 36+0da alacam sezeryan olacam o zaman doğuma 2 hafta kala ayrılacam işten
Beyazmelekkk Merve-metin anladım bende sezeryan olacağım . 36+0 a ayrilirsak eğer doğumda ,38 de olursa mesela sonrasına kaç hafta aktarılacak ?
vesenben Bence sıkıntı olmaz, zaten 7. Haftadan sonra kalp atışı duyuluyor. O yüzden 8. Hafta muayanesi iyidir
Merve-metin Beyazmelekkk kalan izin süren aktarılmış olacak yani doğumu 38.haftanda yaparsa doktorun 6 hafta aktarılacak diye düşünüyorum ben hep hesaplarımı bu yönde yaptım normalde 8 hafta doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra olduğu için çünkü doğumdan önce sadece 2 haftayı kullanmış oluyoruz kalan 6 haftada doğumdan sonraya aktarılıyor diye mantık yürütüyorum
Merve-metin La_sumom evet canım ilk 32.haftada çalışabilir raporu alınıyor çalışmaya devam edeceksen eğer 36 veya 37de çalışamaz raporu alıyorsun ama yok ben 32de izne ayrılacam dersen tek rapor yeterli oluyor
Beyazmelekkk Merve-metin 37 ye kadar çalışsam 38 de sezeryan olursa 1 hafta kullanmış olacağım için 7 hafta aktarılacak 8+7 hafta 15 hafta olcak toplamda demi ? 39 da sezeryan olursam 2 hafta kullanmış olcam 6 hafta aktarilcak
Merve-metin Beyazmelekkk evet canım ben hep bu şekilde araştırdım her yerde böyle yazıyor bende doğumdan sonra iznim olsun diye geç çıkacam izne ki bebeğimle daha fazla vakit geçirmiş olabileyim diye