Melishera01 15 haftalık hamileyim canım aşırı derecede kaynar istiyor tereddütte kaldım içerisinde bitkiler var
Eliffyamann Melishera01 bende instada takip ettiğim birinde gördüm valla canım çekti bitkim olsa hemen yapardım 😂😂😂😂
myavocado Melishera01 kaynar ne iceceksiniz bitki çayı olarak. Her bitki çayı içilmiyor, mesela kekik, ada çayı aklıma gelen yasaklı çaylar. İcilebilenler sınırlı aslında karışık bitki çayı filan da içmemek lazım
Minnaksever Eliffyamann ben de ordan gördüm hiç icmedim hatta ilk defa gördüm bizim buralarda yok Ege’de yaşıyorum fakat aşırı merak ediyorum hatta yapıp beğenirsem lohusa şerbeti yerine içerim doğumdan sonra çünkü faydalı bişey 🫣🤣
minikbebegim06 Melishera01 içindeki bitkiler birbiriyle etkileşim yapıp zararlı olabilir bence gebelikte bitki çayları riskli doktorunuza sorun önce
Eliffyamann Minnaksever aa simdi hatırladım seni kullanıcı adından daha önce doktorla ilgili konuşmuştuk akçay’da yasiyorum bende, bizim burda lohusa serbeti olur bi😂 onuda sıcak cevizli severim gerçi
Minnaksever Eliffyamann her Edremit postunda varım 🤣 ben hiç ceviz atıldığını görmedim çam fıstığı gördüm hep 😁
myavocado Eliffyamann şimdi gördüm postlarda ama bana fazla karışık geldi, lohusalikta içilir ama gebelikte bence uzak durulmalı baya karisik bitki var.