aspenkarmenn Kızlar iki gün gecikti adetim. Tam yumurtlama günü ilişki oldu. Tam 17 gün önce. Testler negatif çıkıyor. Belirtilerim çok var. Ama adet olucak gibi değilim beyaz akıntım var. Ama olsa çıkmazmıydı. Hala pozitif olma ihtimali var mı
Gzde_defne aspenkarmenn bikaç gün daha bekleyip adet olmazsanız kan verin derim.testlere güvenilmiyor
Esra_1609 Benim de gecikmenin 6. günü bugün az önce test yaptım negatif :( ne kadar daha beklemek gerekir acaba varsa çıkması için kızlar
aspenkarmenn Esra_1609 benim korkum artık pozitife dönse bile sağlıklı gebelik olma ihtimali nedir acaba. Normalde çıkması lazım sizinki dahada çok gecikmiş bu kadar uzun süre oluşamadıysa zaten sağlıklı değildir diye düşüyorum hayırlısı neyse o olsun
Esra_1609 aspenkarmenn Amin inşallah hayırlısı neyse o olsun yarın kan vericem inşallah güzel haberler alırım, Allahın izniyle de sağlıklı olur inşallah
Esra_1609 Esra_1609 aspenkarmenn bence sağlıksız olur diye de düşünmeyelim daha yeni oluşmulsa eğer anca çıkar testlerde de pozitif olalım Allahım hayırlısını versin inşallah canım 🌸