Fundaaaa46 Kızlar ne zaman yaptırılmalı göbek bağı düşene kadar beklemek mi lazım birde hastanede doğunca yıkıyorlar mı acaba ilk nasıl oluyor bu
mcansu Fundaaaa46 hastanede yıkanmıyor siliyorlar verniks tabakası kalsın bebekte diye koruyucu çünkü göbek bağı düşene kadar yıkamayı önermiyor doktorlar zaten bir haftaya düşüyor kuru tutup bakımını yaparsan oğlumda 4-5 günlükken düştü ertesi günde ben bekledim 7. günre yıkadım İstersen silebilirsin vücudunu başını o zamana kadar
Hamide_00 Fundaaaa46 hastanede yıkamıyorlar cnm biz göbek bağı düştükten sonra yıkadık ama düşmeden de yıkayan varmış bilemiyorum
gmz10 Doğduğu zaman havluyla siliyorlar ki yıkanmaması lazım üzerindeki tabaka cildi için çok önemli ve koruyucu. Biz göbek bağı düştükten bir iki gün sonra yıkamıştık. Tam kurumamıştı göbeği düşünce enfeksiyon kapmasın diye bekledik.
mcansu Fundaaaa46 doktor oğlum doğduğunda bir ilaç vermişti 3 sene öncesi adını hatırlamıyorum büyük kırmızı kutuydu gazlı bez mantığında mendilleri ve alkollü bir solüsyonu vardı mikrop kapmasın diye kullanmıştık