Merhaba hanımlar, 32. Haftadayız kızımıza Sare ismini koymayı düşünüyoruz yanına başka ısım bulamadık, yanına yakışacak ısım fikirleri olan varsa paylaşırsa sevınırım, birde kızına sadece sare ısmı koyan var mıdır cevrenızde yada kendınız huyları nasıl 🤭