Sct bende aynıyım canım 14+5 olduk ben hamileliğimin başından beri böyleyim ve gün içinde de uykum gelmiyor gelsem işimi gücümü bırakıp uyucam 6 gibi uyuyup kalıyorum en geç 1 de uyanıyorum o kadar yoruldum ki bu durumdan sinir krizi geçiricem yani o kadar etrafımdaki herkes çok yorgun gözüküyorsun diyo yorgun değilim aslında sadece uyuyamadığım için öyle gözüküyorum uyusam geçecek gibi ama işte