Kızlar merhaba adetimin 2.günü gittim ve doktorum letrasan verdi daha önce kullanan var mı yani ilacın prospektüsünü okuduğumda yumurtalarla ilgili hiçbir şey yazmıyor bir anlam veremedim ve çok merak ettim. Aksine meme kanseri tedavisinde kullanılıyormuş östrojeni bastırıyormuş