Kocbuse65 Kızlar 34+4 üm dün geceden beri bebiş sol tarafıma toplanıp duruyor baya baya dağ gibi oluyor sırt ağrım ve ara ara gelen adet sancısı gibi belimde kasıklarımda çekilme var doktoruma yazmalımıyım sizce yoksa yalancı sancımı
Neferut Kocbuse65 35. Haftadayım aynı sorun 4-5 haftadır vardı dün nstye girdim sancı çıkmadı yalancıymış benimki
Kocbuse65 Gokturkmom_ Nst ye çağırdı sancı çıkmadı herşey normal çok şükür olabilir bu haftalar dedi doktorum