sans_6 Yarennasal testiniz pozitif sanırım 😍 inşallah sağlıkla ilerler. İğne yaptırdıysanız kaçıncı günde test yaptınız. Bir de karında şişlik vs var mı. Daha test yapmadım ama bugün 12. Günüm karnım acayip şiş. Başka da bir değişiklik yok. Akşam yapacağım artık
sans_6 Yarennasal inşallah bakalım. Benim olursa ikinci gebeliğim olacak inşallah sağlıkla kucağınıza alın😍
Frde @Yarennasal Merhaba benimde iğne günü hariç 9.gunum gohsumde biraz dolgunluk var gibi dünden beri biraz başım dönüyor ve kanımda bı ağırlık var şiş gibi kasık ağrım ilk gunlere göre azaldı psikolojik mi bilmiyorum sizde oldu mü acaba bu arada hayırlı olsun
Yarennasal Frde göğüs hassasiyeti gaz kabızlık miğde yanması bunlar oldu sadece , sağolun allah razı olsun
Gayeluna Benimde iğneden sonraki 8. Günüm 3 gündür miğde yanmasına sebep olacak bişey yemiyorum ancak miğde yanması yaşıyorum bu kadar erken hamilelik belirtisi çıkar mı ? Bel ağrımda var
Ftma4 Yarennasal benim de 5. Günüm iğne günü sayarsam alt karın bölgesi göğüs hassasiyeti kasık ağrım var ne zaman test yapmalıyım
Yarennasal Ftma4 bence 15. Gün yapın en erken benim 14. Gün silik pozitif 15. Gün negatife dönmüştü bundan öncekinde
Cansado2021 Mlkeee_mlkee ben bugün ovülasyon testi yaptım ilk yaptığım testlerden daha çabuk çıktı vede çok kırmızı