Begmllr Kızlar ultrasona her girdiğimde bebek normalinden ilerde çıkıyo daha 11 haftalık yeni olduk ama ultrasonda 12 hafta 4 günlük cıktı ben hangisini baz alıcam benim gebe kalma hesabımı mı ultrasonda cıkanı mı 🙂
gulzaadee Begmllr Canım sen son adet tarihini baz almalısın benim de aynı şekilde 1 hafta 3 gün falan önde ilerliyor bebeğin gelişimi doktoruma sorduğumda sen kendi son adet tarihine göre takip et demişti