Guneyinannesi1 merhaba sevindim inşallah sağlıkla ilerler, ben ilk kan verdiğimde sonuç 1400 çıkmıştı ona rağmen 10 gün sonra gittim çünkü net olsun diye. Keseyi ve bebeği gördük 6 haftalıktım, bence sende en az 10 gün bekle daha erken gitsen hiç bi şey belli olmaz zaten 🌸