Merhaba daha önce 6 haftalık düşüğüm oldu boş gebelikti. Şimdi de 10+3 deyim bu zamana kadar hep progesteron kullandım. Dün önce pembe sonra koyu kahverengi kanama geldi. Bebeğin kalp atışı var iyi de ama kanama alanı var. Yine progesteron ve dinlenmemi önerdi doktor. Böyle bir şey başına gelen var mı ? Gebeliğiniz sağlıklı mı? Çok üzülüyorum.