Irem95 Kızlar 6+3 deyiz bugün ama benim karnım kocaman cıktı öncesinde de kilom vardı şimdi de tartıda 1 kilo almısım gibi gözüküyor ama muhtemelen ödem falan var ama karnım 4-5 aylık gibi kilo göbeği de değil belli yani bebek göbeği böyle olan var mı
defnevedoruk Irem95 ilk aylar regl olamadığımız için normal, ilk kızımdada olmuştu sonra indi simdi yine öyle
Merve-metin Irem95 ilk aylar normal şişkinlik ve gaz oluyor ondan öyle karnın büyük gibi görünüyor ama sonradan iniyor karnın