Berfuberat Alyask yok bir yanlışım doğum ücreti aynen öyle . İlk çocuğumu Acıbadem’de doğurdum orası çok daha pahalı idi ama tabiki Acıbadem memorialdan çok daha iyi. Hemşireler çalışanlar çok daha ilgili ve daha az hasta var