29+2 haftalık hamileyim gebelik şekerim var bebeğimin suyu fazla ve önden gidiyor dün şiddetli karın ağrısı ile hastaneye geldim nstye bağlandım ve biraz sancım olduğunu soyleyip yatiş verdiler daha sonra birkaç kez daha nst çekildi onlarda sancı cikmadi ama hastanede kalmam gerektiğini söylediler her ihtimale karşı az önce tekrar nst çekildim anlayan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi bu sancı mi acaba 
