HKC Kızlar 35+2 günlük hamileyim alt karnımda adet ağrısı gibi ağrım var bu zamanlarda normal mi telaşlanacak bir durum var mı acaba doktorumla iletişime geçmem gerekir mi sizce ?
Berfuberat 33+4 üm bugün geçen hafta beni nstye bağladı kasılmalar şiddetli diye ilaca başlattı ve yatak istirahati verdi yatıyorum
HKC Fatma011 belimde bir ağrı yok o yüzden emin olamadım gidip gitmemekle ayrın sabah 9 da randevum var zaten
Fatma011 HKC bence telaş yapmayın hareket ettiği içinde ağrı yapmış olabilir az kalmış gelmesine sağlıkla gelsin inşallah ❤️
Berfuberat Yarım sabah randevu varsa eğer bugün hep yatın ve bol su için 3 litreye yakın . Su içmek rahim kasılmalarını azaltıtor