Kızlar sizdede böyle oldumu bu hafta işte yapmıyorum uzanıyorum hep neden böyle oldu bu iki gün bebek hareket ediyor çok güzel acaba normal bir şeymi ağrımda yok doktora gitmeme 2 hafta var daha arada geliyor böyle şimdi acile gitsem bakalım diyecekler ya o anda olmazsa leke napayım siz söyleyin