Ashly90 BurAda benim de dogum hikayem olucak mı diye çok düşünüyordum .sonunda şükür istediğim gibi kavuştum oğluma. 41.haftaya kadar hiçbir belirti yoktu dogumun gersekleşmesi için.certesi günü suniye karar verdik .1cm açıklık vardı sadece. Cuma gecesi nişanım geldi adet sancısı gibi dancılarım basladı ama dayanılmıcsk gibi değişdi. Sabah 7 de yatış için hastaneye gittik . 8 gibi dr kontrol ettginde 5 cm dedi ve suyuma patlattı. Sancılarım sıklaştı sonraki kontrolde dogum baslamıştı . Ben okadar hızlı olacgıbj düşünmemiştim . 10 gibi bebegim kucagımdaydı. Zorlandıgım tek sey ıkınmak oldu yapamadım bir türlü ebeler sagolsun baskı uyguladılar öyle yapabildim. İç dış dikişlerim cvar ama onlarda önemli değil. Sorunuz varsa cevaplıyabilirim
Blueinflames89 Ashly90 hayırlı evlat olsun inşallah canım benimde ilk Doğumda ıkınma problemim olmuştu ne olduğunu bile anlamadan dirseğiyle bastırdı ebe 2. De çıktı ama 2. Doğumumda farkedildi yırtık olduğu bu yüzden 2. Doğumu sezeryan olmak zorunda kaldım
pamuk_anne Ashly90 süpersiniz. Hayırlı olsun ben de 40+6 oldum panik ve heyecanla bekliyorum. Sahiden ben de doğurabilecek miyim ya 😔😔😔
iremakl27 Hayırlı olsun bebeğiniz, sancı nasıl birşey tarif edebilir misiniz adet sancısından çok daha mı şiddetli?
Ashly90 iremakl27 evde basladıgında adet sancısı gibiydi belden vuruyordu. 7 cm açıklıktan sonra o agrının daha şidettli bir şekilde vurması gibi. Ama dayanılmıcak gibi değildi
Ashly90 Blueinflames89 amin canım sağol . Yani bilmiyorum kesil attılar iç dış umarım öyle bişi olmaz
Seliniko Merhaba, cok tebrik ediyorum saglikli uzun omurler diliyorum evladiniza 🙏🏻 Ben henuz 3 aylik hamileyim cehaletimi mazur gorun lutfen; dis dikis vajina anladigim kadariyla, peki ic dikis nedir acaba?