Aslında süt ürünlerinin kaynatılmış olması yeterli değil, söz konusu ürünler halen riskli , muhtemel zararlı bakterilerden arınmış olması için pastörize olması gerekiyor , süt ürünlerinde bulunması muhtemel olan hastalık salmonella bakterisinden kaynaklanıyor ve maalesef bu bakteri gebeler için daha yıkıcı sonuçlar doğurabiliyor , ben bu yüzden gebelik döneminde pastörize olmayan hiçbir süt ürününü tüketmeyi tercih etmiyorum