@“Sivas580”#
Sivas580 benimki kimyasal gebelikti büyük ihtimal boş gebelik yani düşürdüm canım ben az bi lekem geldi acile gittik kese gözükmedi bende beta hcg de normal yükselmemiş doktor sağlıksız gebelik düşer demiş o gün geldim kanamam başladı adet yoluyla düşürdüm keseyi geçmiş olsun