Nur67 GirlandBoy_Mom gözle daha iyi görünüyor ama ben hayal görüyorum sanıyorum istediğim için görüyorum sanki
Masalceylan Nur67 bence değeriniz yükselebilir çünkü genelde 0li başlayanlarda kesin gebelik yok denilebiliyor umarım kanda da değeriniz yükselir rabbim gönlünüze göre versin
Nur67 GirlandBoy_Mom ay canım inşallah ya her test mi yanıltır ki çok tereddütte kalıyorum hani kalkıp diyorum bugğn de yoksa söktürücü kullanayım bakıyorum bişey çıkıyor önüme
Diamondstallion Nur67 balım ben de görüyorum inşallah vardır 🙏🏻 ne zamandır dua ediyorum senin için. Geçenki testinde de vardı, kanda neden çıkmadı acaba
Nur67 Diamondstallion ya canımmmm çok teşekkür ederim baksana nasıl tereddütte kaldım 🫣 napıcam onu da bilmiyorum kan vermeye de korkuyorum artık en azından yoksa adetim için bişeyler yapayım diyorum sabah iklem arasında kalıyorum
Nur67 Masalceylan amin inşallah bakayım gecen çok üzüldüm çıkmayınca suan da aynısını yaşarım diye korkuyorum 🫣
Diamondstallion Nur67 Allah büyüktür güzelim. Yıllarca dua ettim ben sabah akşam… öyle beklemediğin bir anda gelir ki inanamazsın. Onlar bizim mucizemiz ve en ihtiyaç duyduğumuz anda geliyorlar. Sen yüreğini karartma 🤍
Nur67 GirlandBoy_Mom kan şuan vermek istemiyorum prodoctor dün sordum yoktu eczanede bugün bidaha bakayım olmadı umutlanmak da istemiyorum
Nur67 GirlandBoy_Mom 1.3 üzerinden 2 gün gecti ya normalde 2 katı oluyor iki günde bir bugün de değer 3 mü çıkacak 😁😁😁😁
GirlandBoy_Mom Nur67 insanda heves bırakmıyor bu yalancı testler maalesef bu doğru olsa bile insanin inanası gelmiyor