Yektek22 canım hiçbir sıkıntı yoktu ikinci çocuğum zaten ama bir yıldır çok istiyorduk korunmasız ilişkide ne miyom ne kist hiçbir şey yok ama olmuyordu son 5.06 aydır adet düzensizliği yaşıyordum o yüzden doktora gitmiştim adet düzensizliğini önüne geçmek için aslında hap vermişti doktor ama onu kullandıktan sonra doktor şey dedi bu hap dedi yumurta çevresini rahatlatıp kolay hamile kalmanı sağlayacak demiştim onu içtim bitirdim biz tabii ki de bu arada ilişkiye giriyorduk ama geçtiğimiz iki haftadır ben ağrılardan işte sancılardan karın şiştiğinden göğüs ucunu ve midemin ağzıma gelmesinden uyuyamıyordum gece gündüz Dün doktorum aradı adet oldun mu vs diye ben de daha olmadım hocam dedim o zaman dedi bir test yap dedi ben bunları söyleyince ona göre ilerleyelim dedi ben akşam test aldım sabah yaptım ve pozitif gördüm hemen