Mlkeee_mlkee canım benim iki başarısız tüp bebek denemem var kimyasal gebelik aynı zamanda bu çatlatma iğnesi de olmadı
Yani benim sürecim çok ağır geçti operasyonlar da aynı zamanda geçirdim o yüzden artık testleri hayatımdan çıkarmışım ve bizde bir sorun da yok ikimiz de de artık tamamen Allah’a bırakıyorum o ne zaman kısmet etse