Nura1997 Mlkeee_mlkee ben 16. Gunde 47le ogrenmistim pozitivi. Ayni regl agrisi gibi agri vardi ve sık idrar vardi. Ama regl agrisi gibi agri bazen igneden dolayi da oluyor bazen doktorum oyle soylemisti. Insallah pozitiv gorursunuz 🥰
Derennn700 Nura1997 hadi inşallah ben yaklaşık iki gündür regl ağrısı çekiyorum çatlatma iğnesi yapmıştım umarım benimde gebeliktir 🙃
Frde @Derennn700 @Mlkeee_mlkee Kizlar bende 2 Kasım’da çatlatma iğnesi oldum adet olucakmisim gibi ağrı vardı ama bugün yok sizde nasıl şuan
Frde @Mlkeee_mlkee bilmiyorum çok korkuyorum tutmamişsa diye düşününce aglayasım geliyor. Bı 15. Gün yapayım nolucaksa olsun eninde sonunda ogrenicem diyorum sonrada ya olmamışsa ne kadar geç öğrensek o kadar iyi adetimi bekleyeym diyorum kararsz kaldm
Derennn700 Frde benim bugün sarımtırak akıntı geldi adet öncesi de böyle olurdu o yüzden çok ümidim yok benim inşallah vardır hepimizinde 😢
Derennn700 @Mlkeee_mlkee Frde Kızlar bence sabredelim bu haftasonuna kadar eğer adet olmazsak pazartesi kan veririz ? Var mısınız ?
Mlkeee_mlkee Frde bende çok korkuyorum çok bende pcos var bugün 12. Gün dün kasıklarım ağrıyordu bugün yok