Busra_12358 Merhaba. tup bebekle hamile kalanlar ilaçları kaçıncı haftada kestiniz Protestan dex Progeston Estrofem Proluton iğne 3 günde bir Ve vitaminler kullanıyorum
Bhrdnz Busra_12358 3.ayda progestan iğne ve fitil kestik estrofem ve prednol kestik ama oksapar ecopirin ve vitaminler hep devam ediyor
1Anneadayiiii Busra_12358 estrofemi 8. Haftada bıraktırdı doktorum progestan dexi 10. Haftada bıraktırdı progestan fitile hala devam ediyorum 12+3 haftalığım ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doğuma kadar kullanıcam herkesin kendine göre oluyo tedavisi canım
Betulerdem21 Busra_12358 o kadar uzun süre kullandım ki hiç bitmicek sandım😔 şuan 33. Haftadayim sadece enox kan sulandırıcı kullaniyorum
Busra_12358 Bhrdnz oksapar bende kullanıyorum vitaminlerde.migdemi bulandırıyor farklı vitamine geçilebilir mi acaba tek bir tane olan
1Anneadayiiii Busra_12358 Amin canım inşallah Allah razı olsun 🤲🏻 maşallah Rabbim sanada sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍❤️
Morkalpannesi Progestan 50mg Progestan fitil Estrofem Enox Coraspin Prednol Prograf Folik asit kullanıyorum 🥰