Fatmaacylnn Cinarbt bende de çok fazla ödem var ayaklarımı kaldırıp yatıyorum bide tuzlu yemiyorum bol su içmek gerekiyor birde ama onu yapamıyorum
Rara Cinarbt ben de aynı durumdayım özellikle sağ ayağım gören herkes diyor ki biz de hamile kaldık bu kadarını ilk defa görüyorum hiçbir çözümü de yok bütün gün yatsam dahi inmiyor
Cinarbt Fatmaacylnn bol şu içiyorum az, tuzlu yiyorum ama yinede fayda etmiyor adım atarken bile ağrıyor ayaklarım
Jasmine2426 Cinarbt bende 30+5 ödem yok ama siyatik sinirim olduğu yer ağrıyo benim 3 aydır falan hep böyle ödem yok suan
Fatmaacylnn Cinarbt her hamilelik farklı oluyor demek ki kaç haftalıksınız inşallah biran önce düzelirsiniz 🥰
hakinh Benim doktorumda normal diyor ama ayak bileklerim çok sis ve ağrıyor 🥲 ayrıca ellerim de sis ve eklem yerleri ağrıyor. Gerçekten normal mi? Nasıl hareketler yapsak geçer. Uzatıyorum ayaklarımı ama çok az geciyor