Kızlar merhaba normalde bel fıtığım var ayakta durdukça ağrır. Şimdi hamilelikte çok iş yapmamaya özen göstetiyorum masa başı çalışıyorum tüm gün. Ama belim çok ağrıyor. Bu kadar erken haftada ağrıması normal mi yoksa kötü şeyler mi olacak endişeleniyorum ..